סגל אקדמי של החוג לעיצוב אופנה

ד"ר גץ-סלומון רחל ראש החוג

יוצרת, מרצה וחוקרת.

רחל גץ סלומון היא מעצבת אופנה בהכשרתה, בוגרת המחלקה לצורפות ואופנה של בצלאל האקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים. לרחל תואר שני בהצטיינות יתרה בלימודי תרבות מהאוניברסיטה הפתוחה, ועבודת הדוקטורט שלה, במסלול לעיצוב שבפקולטה לארכיטקטורה בטכניון עוסקת בקשר שבין אופנה לזהות. רחל היא מרצה בפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון, והיא מנחת פודקאסט האופנה "מתלבשות על זה", היא מבקרת וכותבת במוספי גלריה וספרים של עיתון הארץ, ובעלת פינה קבועה בתכנית "סוכן תרבות", כאן 11.

רחל מאמינה כי אופנה מבוססת על הרעיון של שינוי וכשהיא משתנה היא משנה סדרי עולם. אופנה היא בכל מקום ובכל זמן, ולהיות מעצבי אופנה זה להיות אנשי הזמן – האנשים שרואים לנגד עיניהם את השינוי החידוש, את הצעד הבא. מעצבות ומעצבי אופנה אחראים למהפכות גדולות וקטנות, ליחס של בני האדם אל הגוף שלהם, לתפיסה שלנו את עצמנו ואת היחסים שלנו עם אחרים ועם העולם. לכן, העוסקים באופנה נוגעים בעצם בכל תחומי החיים והם יוצרים דינמיים ופתוחים.

 

צילום: רמי שלוש

שחר אבנט הינה מעצבת אופנה ואמנית בעלת מותג הנושא את שמה, הוקם בשנת 2018.
בוגרת מצטיינת של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר.

מעצבת מתוך תהליכים רגשיים וחווייתיים אותה חווה בחייה, ומאמינה שאופנה היא הדרך הכי פשוטה לתקשר עם העולם ולספר סיפור. התפרסמה בין היתר בשל הצלחתה הבינלאומית, והלבשה של כוכבות מהשורה הראשונה כגון: זנדאיה, ביונסה, קמילה קביו, אליזבת מוס, כריסטינה אגילרה ועוד.

avnet-01-22
צילום: גיל חיון

שאול אהרוני, מעצב אופנה בהכשרתו, בוגר המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר.

סיים תואר ראשון בהצטיינות.

מרצה במחלקת אופנה המרכז האקדמי ויצו חיפה.

מרצה במחלקת אופנה שנקר.

לקראת סוף לימודיו החל להשתלב בתעשיית האופנה בישראל. 

עם המעבר לפריס המשיך לעבוד כמעצב בחברות בינלאומיות במשך 14 שנים.

מיד עם חזרתו לישראל השתלב כמרצה באקדמיה במוסדות המובילים לאופנה בארץ.

שאול בעבודתו כמרצה נותן דגש ליצירה מקומית.

התבוננות ומחקר בנושאים חברתיים ותרבותיים מקומיים. ובכך לאפשר למעצב לייצר שפה ייחודית ואותנטית.

shaul-aharoni-02

מעצבת רב-תחומית, מרצה, חוקרת ובעלת סטודיו עצמאי לעיצוב. עבודותיה עוסקות בקשר שבין מלאכות מסורתיות וטכנולוגיות מתקדמות. תמרה היא בעלת תואר שני בעיצוב תעשייתי וטכנולוגיה (בהצטיינות) מבצלאל ותואר ראשון בעיצוב אופנה משנקר. היא בוגרת האקסלרטור DesignX באוניברסיטת MIT. היא מרצה לעיצוב במכללת שנקר להנדסה ועיצוב, ובמכללה האקדמית לעיצוב ויצו, חיפה. עבודות המחקר שלה, העוסקות בשימור, החייאה והענקת תכונות חדשות לטכניקות ייצור מסורתיות בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, הוצגו בכנסים שונים אודות אינטראקציות אדם מחשב (CHI) בארץ ובארצות הברית. תמרה היא גם יזמת ובעבר הייתה שותפה מייסדת ומנכ"לית במיזם Mon-Terra, חברה אקולוגית לעיצוב וייצור מוצרים לבית העשויים 100% פסולת פלסטיק מתעשיית הגינון. היא מייעצת לסטארטאפים וחברות בנושאי טקסטיל ועיצוב. עבודותיה מוצגות במוזיאונים וגלריות רבות בארץ ובעולם, בין היתר בשבוע העיצוב ברלין, שבוע העיצוב של טוקיו, מוזיאון קראפט באוסטרליה, מוזיאון העיצוב חולון, בית העיר, תל אביב.

tamara-efrat-09
blank-11
blank-11

חוקרת אופנה, כותבת ומרצה על אופנה בהקשרים של אמנות ומגדר בראייה תרבותית היסטורית וסוציולוגית.

רננה היא מעצבת אופנה בהכשרתה, בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה וצורפות בבצלאל (M.F.A) ובוגרת תואר שני באוצרות וכתיבת ביקורת של האמנות בבצלאל במסלול מחקרי (M.A). תחום המחקר שלה מתמקד בשנות ה20 של המאה ה20 בדגש על השינוי שחל בלבוש הנשי בין שתי מלחמות העולם.

במסגרת לימודי התואר הראשון למדה בParsons, ניו יורק, במסגרת חילופי סטודנטים והתמחתה בבית האופנה Julie Haus, בסוהו ניו יורק. בזמן השהות שם ליוותה אמנים ויוצרים עיצבה תלבושות לסרט סטודנטים בקולומביה. עם סיום לימודיה התמחתה ועבדה בתעשיית האופנה המקומית אצל ויוי בלאיש. במסגרת התואר השני התמחתה במוזיאון תל אביב במחלקה לעיצוב ואדריכלות.

בשנים האחרונות רננה כותבת על אופנה בניוזלטר החודשי שלה ומעבירה הרצאות בסדרות תרבות וסיורי אופנה בארץ ובעולם.

renana-01-19
צילום: איתי בנית

בעלת תואר שני בעיצוב אופנה מאוניברסיטת קייב.
לאורך השנים עבדה עם חברות גדולות בתעשיית הטקסטיל בארץ ובחו"ל לפיתוח קו מוצרי ספורט (אדידס ונייק), להלבשה תחתונה (ויקטוריה סיקרט) ובפיתוח של מוצרי אופנה. כמו כן, ניהלה חנות בגדים עם קו אופנה ייחודי שלה.
אופנה בעיניה היא דבר מתפתח ומתקדם עם השנים ולכן הדינמיות מאד מעניינת ומפתחת. חשוב לה ללמד את דור העתיד להסתכל מזוויות שונות על דברים.

marina-bass-03-17

בוגרת מגמת עיצוב אופנה בשנקר, בעלת נסיון עשיר בתעשיית האופנה בארץ, עיצוב ברשתות אופנה בארץ ועבודה מול מעצבי אופנה בעלי מותג פרטי.

בנוסף אורית סיימה תואר ראשון במגמת תיאטרון ואומנות באוניברסיטת חיפה, לימודים אלו הקנו לה מנעד פרשנויות ונקודת מבט רחבה בכל הנוגע לעיצוב הבגד.

במהלך 13 השנים האחרונות היא בעלת מותג און-ליין לשמלות כלה BARZELAI המתמקד בפעילות דרך פלטפורמות אינטרנטיות ונמכר ברחבי העולם.

המותג נוסד בשנת 2011  מתוך מחשבה שניתן ליצור קשר עם כלות מכל העולם דרך פלטפורמה אינטרנטית שבזמנו הייתה בחיתוליה, מותג שמלות כלה הנמכר און ליין מביא עימו כלל אתגרים כגון התאמת השמלה ללקוחה ללא פגישה ומדידות , אתגר שלקחה על עצמה בשמחה ע"י שלל פתרונות יצירתיים.

הקסם ביצירת אמונות לבישה, לקיחת בד והפיכתו לבגד באמצעות פרשנות, מבט אישי, השראה ואומנות ,  עבורה זהו המפתח ליצירת אופנה.

orit-barzi-01-20

בעל תואר שני בעיצוב במה, קולנוע וטלוויזיה, התמחות תלבושות ותפאורה, אוניברסיטת תל אביב, בהצטיינות ועוד תואר שני M.Des בעיצוב שנקר, בהצטיינות.

נוסף על כך, ג'יריס התמחה בעיצוב וייצור חזיות ומחוכים ב: UAL–Central Saint Martin London.

במהלך קריירה שמתפרשת על יותר מ- 13 שנה, ג'יריס בעל מותג המתמחה בעיצוב וייצור שמלות כלה וערב בארץ ובעולם.

השתתפות בתצוגות אופנה בינלאומיות באיחוד האמירויות, פריז ומילאנו.

ג'יריס זכה במעצב השנה של OSCAR DE LA MODA איטליה.

ג'יריס מאמין בכוח שיש למעצבי אופנה ביכולתם לשנות עולם. להביע דעות ולדבר דרך בגד שיש לו מלא פונקציות מעבר ללהיות בגד יפה.

ihab-jiris-03

חוקרת והיסטוריונית של אופנה.

ענבר גולדנר היא מעצבת אופנה בהכשרתה, בוגרת המחלקה לצורפות ואופנה של בצלאל, האקדמיה לאומנות ועיצוב, ירושלים.

לענבר תואר שני בהיסטוריה של העיצוב מ – Royal College of Art and Victoria & Albert Museum, בלונדון.

התמחתה בתחום של תרבות חזותית בדגש על אופנה, אביזרים והיסטריה של חייטות יהודית.

בין השנים 2016-2018 הייתה עוזרת האוצרת, תמרה יובל ג׳ונס, בתערוכה: מקום לאופנה: מסע בעקבות הבגד הישראלי במוזיאון ישראל, ירושלים, שהוקמה לרגל חגיגות 70 שנים למדינת ישראל.

בשנים האחרונות עובדת עם תמרה על ספר אוטוביוגרפי על פועלה כמעצבת אופנה בישראל לאורך 50 שנות קריירה בתחום האופנה.

inbar-goldner-03
blank-11

מעצב אופנה, בוגר מצטיין של המרכז האקדמי ויצו חיפה.

בשנת 2020 הושק רשמית מותג האופנה GENISH בשבוע האופנה TLV Fashion week.
רוח יצירת המותג היא לספר סיפור שלם דרך פרטי לבוש הנתפרים בעבודת יד קפדנית, תוך חשיבה על הפרטים הקטנים. השילוב בין פריט אומנותי ובין הבגד הלביש, מייצרים את הקונטרס העמוק בין אלמנט "העדר" האנושי ובין הייחודיות המאפיינת את האדם באשר הוא.

מותג האופנה הציג קולקציות שונות בשבועות אופנה בארץ ובעולם.
זוכה פרס "חממת מפעל הפייס לאופנה" ומועמד בגמר התחרות הבינלאומית היוקרתית ITS באיטליה ומועמד לשלושה פרסים. כמו כן זוכה פרס אדמונד דה רוטשילד לעיצוב.

genish-02-22
צילום: שליו אריאל

מעצב, אמן ומרצה. בעל סטודיו לעיצוב אופנה ותכשיטים, המציג בארץ ובעולם.

מרצה בכיר במחלקת אופנה במרכז האקדמי ויצו חיפה ובמחלקה לצורפות ואופנה ובמחלקה לתרבות חזותית וחומרית בבצלאל.

גורן הוא בוגר מצטיין של המחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב, ירושלים.

גורן עבד כמעצב ראשי בפריז (2004-2008) והציג בשישה שבועות אופנה.

סיים את עבודת הדוקטורט שלו בסורבון בפריז (2013).

הקים את הסטודיו (2009) ומאז עוסק בפיתוח מחקר חומרי ועיצובי המשלב בין מגוון דיסציפלינות.

האתגר המרכזי הוא בשילוב וחיבור טכנולוגיות חומריות המשמשות בצורפות ובעבודה עם מתכות עם טכנולוגיות מלבוש ועבודה עם טקסטיל, באופן שיאפשר לכל אחד מהחומרים, להשתלב בחומר האחר באופן אורגני כך שחיבורם ייצור יחידה אחת בעלת זהות חומרית חדשה וייחודית.

Omri-goren-07

מעצבת, חוקרת ואמנית טקסטיל.

כיוצרת, היא פועלת במרחב של ״בין לבין״. בעבודתיה היא משלבת בין ידע נרחב בטכניקות טקסטיל מסורתיות ובין פרספקטיבה מודרנית ורגישויות עכשוויות.  הרניק היא בוגרת המחלקה לעיצוב טקסטיל בשנקר (2012). לאחר קבלת מלגה יוקרתית מטעם הממשלה היפנית, החלה ללמוד מלאכות צביעה מסורתיות ביפן. בטוקיו השלימה לימודי תואר שני ולימודי דוקטורט באמנות (DFA) מאוניברסיטת טאמה (2022).

במחקר הדוקטורט שלה היא בחנה פרקטיקות של חזרה ושיבוש, ואופנים שבהם עבודה בחומר מגלמת את תפיסת הזמן. את ההיבט הבין-תרבותי בחנה באמצעות מחקר של הצבע הכחול: האינדיגו בתרבות היפנית והתכלת בתרבות היהודית. הרניק היא מרצה במחלקה לעיצוב אופנה ובמחלקה לארכיטקטורה במרכז האקדמי ויצו חיפה. עבודותיה הוצגו בתערוכות יחיד ובתערוכות קבוצתיות בארץ ובעולם, בין היתר ביפן, צרפת, הולנד ודרום קוריאה, ובארץ בין היתר במוזיאון טיקוטין, מוזיאון ארץ ישראל, בית הנסן ועוד.

yael-hernik-01
צילום: יגאל פרדו

״דוד וקסלר״, מותג אופנת רחוב מקיימת שקם ב2019 ופועל מסטודיו בבית המכולות בנמל יפו.

המותג הוקם על ידי דוד וקסלר, יליד 1988, בן למהגרים מברזיל. חי ויוצר ביפו קרוב לעשור.

בוגר תואר ראשון בעיצוב אופנה בשנקר ותואר שני בעיצוב אופנה וטקסטיל בסנטרל סיינט מרטינס, לונדון.

קיימות היא הבסיס בפעולת העיצוב והיצירה של המותג. עבור דוד מדובר בהכרח מבוסס מציאות.

הוא שם דגש על פיתוח מלאכות יד מקיימות ועיצוב המחצין את העובדה שמדובר בבגד ממוחזר, זאת מתוך אמונה שיש לעורר שיח ומודעות לנושא ולנרמל את הנוכחות של בגדים ״אחרים״ במרחב.

david-wexler-13
צילום: עומר כחלון

בוגרת תואר ראשון בעיצוב אופנה (שנקר) ומרצה לאיור אופנה.

בשנים האחרונות לימדה הרבה סטודנטים באופן פרטי וקבוצתי ועזרה לפתח את כישוריהם, פיתחה שיטות פשוטות שמקלות בתהליך האיור ומשדרגות את היכולות לרמה הרבה יותר גבוהה.

כיום, אלינה מתמחה באיור אופנה דיגיטלי ויוצרת תוכן שכולו מוקדש לאיור אופנה. היא איירה קטלוגים למעצבים ואף כריכה לספר עיצוב. כמו כן, היא מלמדת טכניקות באיור אופנה במגוון סטודיואים ברחבי הארץ ופיתחה קורס לאיור אופנה דיגיטלי, ראשון מסוגו, במיוחד עבור החוג לעיצוב אופנה. בקורס זה הסטודנטים לומדים פיתוח דמות אישית וטכניקות דיגיטליות באיור.

alina-yanovar-02

חוקרת ומרצה בנושאי אופנה ישראלית, אופנה בת קיימא ואופנה וחדשנות.

יועצת בתחום החדשנות והאימפקט בתעשיית האופנה והריטייל לחברות עסקיות, סטארטאפים, ארגונים ועוד.

מובילה את הקורס הראשון בארץ בנושא אופנה בת קיימא דרך הגרין אקדמי.

בעלת תואר שני בניהול מותגי אופנה גלובליים מהמכון לאופנה FIT ניו יורק ובוגרת תוכנית העמיתים של מרכז השל לקיימות ולסביבה.

לירז הקימה את קהילת NY-Israel Fash&Tech Community בניו יורק המחברת בין יזמות ישראלית וסטארטאפים המקנים פתרונות טכנולוגיים לאתגרים בעולם האופנה והריטייל לבין תעשיית האופנה הבינלאומית, משקיעים ועוד.

בנוסף, בשבע השנים האחרונות לירז הקימה ומנהלת את Fashionating by Liri , עסק חברתי שמטרתו לקדם אופנה ישראלית. במסגרת פעילות החברה לירז מנהלת צוות מדריכות אשר מובילות סיורי אופנה, עיצוב ותרבות בתל- אביב ובירושלים, בין היתר החברה הובילה מפגשים בשיתוף עיריית תל- אביב, משרד התיירות, משלחות בלוגרים ואנשי עסקים מחו"ל.

קודם לכן, לירז ניהלה את מחלקת ההדרכה של קבוצת זארה (מותגי INDITEX) בארץ והייתה אחראית על בניית תכני הלימוד לכלל העובדים בחברה החל מרמת המוכרים ועד להנהלה הבכירה.

Liraz-cohen-01
blank-11

בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, הקימו את מותג האופנה "הולילנד סיוויליאנס" בשנת 2017. כשמו כן הוא, המותג ממזג אתוסים, מיתוסים ואת המציאות בה אנו חיים. בשנים האחרונות הוא זכה למעמד של קאלט בישראל ומחוצה לה בזכות חולצות הטי הגרפיות הנועזות שלו, לישירות הים תיכונית, לאלמנטים מעולם בגדי העבודה, ולגזרות המפלרטטות עם קו החוף והרחוב.

מאז הקמתה, הולילנד זכתה בפרס מפעל הפיס למעצבים צעירים ובפרס “המעצב המבטיח״ של מגזין אופנה ״את״. הם יצרו שיתופי פעולה מרתקים עם מותגים ישראלים אייקונים דוגמת אתא ומשכית, השתתפו בשבוע העיצוב בבית הנסן בירושלים, ואף התכבדו לעצב את המדים הרשמיים של הנבחרת הפראלימפית הישראלית.

dor-anat-23

אוצרת, יוצרת, יזמת וחוקרת אופנה.

ימית הינה מעצבת ויוצרת בתחום האופנה. הקימה ומנהלת מיזם בתחום החדשנות, הדיגיטל ומחקר האופנה . בעלת תואר ראשון B.F.A – המחלקה לעיצוב אופנה וצורפות באקדמיה לעיצוב ואמנות בצלאל , תואר שני M.Des למוסמכים, מחקר בעיצוב ממכללת שנקר ובוגרת התוכנית הבינלאומית לאוצרות בשנקר.

שמשה כמנכ"לית האגודה הישראלית לטקסטיל ואופנה בין השנים 2010 – 2014, הייתה בין מקימות שבוע האופנה תל אביב ואחראית על תחרות המעצבים המבטיחים בין השנים 2011 – 2013. ייסדה ומנהלת את הפורום לבוגרי האקדמיות לעיצוב, מייעצת ומלווה מעצבים בפיתוח מחשבה יצירתית ופורצת דרך במטרה לחשוף יצירה ישראלית לקהל בינלאומי.

עבודת המחקר שלה עוסקת בתפקיד האוצר והמעצב בעולמות הווירטואליים ומשמעותם עבור היוצרים בעולם מרובד מתוך חשיבה עתידנית. מאז סיום לימודיה בבצלאל פעלה רבות באיגוד המעצבים לכדי חיבורם יחד לכוח מניע, במטרה לייצר שיתופי פעולה בתחומי העיצוב. ימית יזמה פעילויות רבות המחברות עסקים, מוסדות ומעצבים מדיסציפלינות שונות יחד לכדי תערוכות ופרויקטים המניעים כלכלה ומשלבי קהילה.

blank-11

מעצבת אופנה החיה ופועלת בלב העיר תל אביב.

על פני עשרות שנות יצירה ביססה את את מעמדה בתעשיית האופנה הישראלית תוך כדי שבנתה שפה עיצובית וחותם אישי.

מכלול עבודתה מתקיים דרך תמות השזורות באוספים שעיצבה במהלך השנים – מקומיות, קיימות, מורשת, מגדר, תרבות נמוכה/תרבות גבוהה, צבע ומלאכה.

תמות אלה נוכחות לאורך כל הדרך, כבר מתחילתה, פעם באופן גלוי ופעם באופן סמוי; וכצבר – הן אלו שהפכו את המותג  ״דורין פרנקפורט" למותג ישראלי.

מתחילת דרכה סירבה לראות אופנה כעניין זמני, בר חלוף ונטול מהות אלא כשדה בעל משמעויות חברתיות, תרבותיות ופוליטיות.

לפני הדימוי הציבורי והמותג, דורין מעצבת אופנה המתמקדת בכתב יד אישי בעזרת ידע טכני בגזרות, בטקסטיל, בהדפסה, בכתיבת הטקסטים המלווים את העשייה, פרסום ושווק, וכמובן רשת וניתוח נתונים.

תהליך העבודה שלה מתבסס גם על ידע מצטבר, ניסיון, והבנה שבאחריותה למצוא דרכים יצירתיות וכלכליות ליצירה בארץ קטנה אם בתפירה וייצור או בפניה ללקוחות ומדיה.

dorin-frankfurt-04
valentin-01

בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בהצטיינות.

מנחה בתדמיתנות מתקדמת ופיתוח דגמים ומנחת פרוייקט גמר -שנה ד'. 

בעלת המותג ״לימור רוזנברג שחק״ לעיצוב שמלות כלה וערב ובגדים לארועים.

limor-shahak-05

מאז סיום לימודי עיצוב אופנה, יוצר ומעצב תחת המותג העצמאי “עידו רקנטי.”

בעל שפה עיצובית מגובשת והכרות עמוקה עם עולם האופנה, אשר התגבשה עם השנים לכדי שפה אישית – סגנון עיצובי מובהק ותביעת יד ברורה.

בנוסף עבד עם מותגים בתעשייה בספרד ובארצות הברית. במשך שמונה שנים ניהל את החוג לעיצוב אופנה בסטודיו 6b.

במקביל לעיסוק כמעצב אופנה , עוסק בהוראה במוסדות שונים מאז שנת 2007.

היום מקדם מיזמים בנושא אופנה וסביבה בשיתוף עיריות ועמותות והרכבי מוזיקה, מרכז את המגמה לעיצוב אופנה בתיכון לאומניות “רעות” חיפה, במרכז האקדמי ויצו חיפה עוסק במגוון תפקידים: מנחה ומרכז שנה ד', קורס מחויטים השנה מנחה קורס עיצוב בסיסי שנה א' וקורס art to wear שנה א' ו- ב'.

ido-rekanati-01

חוקר אופנה, עיתונאי ובעל חנות לבגדי גברים של מעצבים ומעצבות מקומיים. ב-2009 הקים, יחד עם אייל דה-ליאו, את בלוג ״הגרסונייר״ שהיה הבלוג הראשון לאופנת גברים בישראל והציג לקוראים המקומיים טרנדים, מגמות ושאלות פילוסופיות, סוציולוגיות ופוליטיות הקשורות באופנת גברים. בהמשך כתב עם דה-ליאו את ״מועדון הג׳נטלמנים״, מדור דו שבועי במוסף גלריה ב״הארץ״ ושימש ככתב ומבקר אופנה בעיתון עד 2015. אחר כך שימש כעורך האופנה של ״ידיעות אחרונות״ במשך שלוש שנים, ומאז כותב כפרילנסר. לאחרונה פתח את ״אוסף״ – חנות לבגדי גברים של מעצבים מקומיים שמציעה, בין השאר, קולקציות של אהרון גניש, הולילנד סיויליאנס, פורסט, הר, נובורוב, האבי ואחרים.

sahar_shalev-06

שרונה שרביט, מעצבת אופנה, מעצבת תלבושות ויוצרת. 

שרונה היא מעצבת אופנה בהכשרתה. בוגרת לימודי עיצוב אופנה וטקסטיל במוסד האקדמי לעיצוב Central Tafe, אוסטרליה, שם גרה בעבר 11 שנים.

שרונה היא בעלת המותג SHARONASHARVIT – מותג לבגדי נשים של אופנה עילית. העיצובים שלה מאופיינים ברומנטיות, תנועתיות של בד, הרמוניה לצד תחכום רב ושימת דגש על גזרות המחמיאות לגוף הנשי.

כל פילוסופיית המותג מושתתת על האדרה והעצמה נשית.

עם למעלה מ-11 שנות ניסיון באוסטרליה וחשיפה בינלאומית מגוונת, התפתח קו העיצוב הייחודי שלה, כאשר כל בגד מספר סיפור של עוצמה נשית, ביטחון עצמי ומעל הכל רוח רומנטית, קלילה וחופשיה מכבלים.

שרונה מביאה איתה נקודת מבט רעננה ויצירתית על חייטות, כאשר כל תפר משרת מטרה, וכל פרט זעיר נחשב. תהליך התפירה הקפדני שלה מבטיח שכל יצירה תותאם אישית ותשרה אמון וחיוניות על הלובש.

sharon-sharvit-01-21
צילום: רונן פדידה

מעצבת אופנה בהכשרתה, בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה וחינוך בויצו עם תואר B.Ed.Des. קולקציית הגמר של שי זכתה לשבחים רבים ולסיקור בעיתונות.

לאחר לימודיה הקימה שי מותג אופנה בשם "BAVUA" לבוש קז'ואל ערב לקהל הדתי, ובהמשך לאחר מספר שנים כמעצבת בחברת ”GOLF”, החלה לעבוד בחברת "DELTA GALIL" כמעצבת Seamless ולבסוף הובילה את תחום ה-Seamless Activewear שם הובילה פיתוחים ועיצובים לחברות רב לאומיות כגון Nike, Lululemon, Skims by Kim Kardashian ורבים אחרים. בעיצוביה שי שמה דגש רב על שילוב של חדשנות עיצובית וטכנולוגית, פונקציונליות יחד עם נראות ונוחות.

בחודשים האחרונים, לאחר חודשי עבודה ופיתוח ארוכים ולאחר הפיכתה לאמא, השיקה שי את המותג החדש שלה BFF – Breast Feeding Fashion, מותג לבגדי הנקה. בBFF החליטה שי לעצב את בגדי ההנקה האידיאלים, בגדים שעושים שימוש בחומרים טבעיים איכותיים ונושמים, ומשלבים את הפונקציונליות הנדרשת של אמא מניקה ללא הקרבה של העיצוב או הנוחות בעזרת חדשנות עיצובית. דרך BFF, מביאה שי את האני מאמין שלה – אופנה שנוגעת באנשים, ומשפיעה על חוויית היום יום שלהם תוך שמירה על קיימות ואחריות חברתית.

shai-timna-01-18